divercity cafe

DivercityCafe series: Ce avem de invatat de la… Inna? – part 1

Postat de Delia  //  24 Feb 2010  //  Editoriale, FeaturedOne, Main, Muzica  //  5,309 vizualizari

Bine ai revenit! Aboneaza-te la toate noutatile prin mail3 email , rss3 RSS sau twitter_48 Twitter !


Ce avem de invatat de la…” este o serie de cateva articole pe care le veti regasi odata la doua saptamani aici, pe DivercityCafe. Am considerat oportun sa realizam o serie de articole pe aceasta tema pentru a scote in evidenta toate lucrurile pe care le avem de invatat de la artisti care aparent nu au nimic sa ne invete.

Asadar, seria de articole “Ce avem de invatat de la…” va fi o provocare atat pentru noi in a scrie aceste articole si a evidentia chiar acele trasaturi care merita apreciate la un artist care la prima vedere nu are nimic de oferit, dar si pentru voi in a descoperi aceste lucruri. So, credeti ca aveti ce invata de la… Inna? Cititi in continare si vedeti!Da, stiu, va grabiti de-acum sa-mi dati cu ceva in cap sau sa puneti repede mana pe cateva rosii tocmai bune sa mi se sparga in fata dar pana sa va umpleti de indignare si scandal si sa lasati un comentariu “d-ala” zic macar sa citi ce-am scris si, chiar daca poate nu am dreptate – macar sa considerati acest articol un “alt” punct de vedere.

Ce avem de invatat de la… Inna?

Cati romani asculta muzica Innei? La radio, la party-uri, in cluburi, in autobuz, la player, whatever, nu conteaza… cati romani asculta muzica ei? Multi… foarte multi probabil. Cati romani o plac pe Inna? Putini, foarte putini. Mult prea putini as spune eu.

V-ati intrebat oare de ce? De ce nu o plac eu, sau tu, draga cititorule, de ce nu o placi tu pe Inna? Let me take a wild guess (pentru ca am vazut atatea comentarii incat imi permit sa-mi fac o parere) – nu o placi pentru ca ” este o fata de la tara, o piti care s-a ridicat pe banii iubitului/parintilor (nu conteaza ai cui, nu te intereseaza exact, important ca ai altora) care acum are succes peste noapte si canta o muzica mult prea comerciala pentru urechile noastre de critici muzicali. Si e machiata si buzata si aranjata si … neah, e piti, nasol. Nu-mi place, e o proasta, clar!”

Ai auzit cumva vorbele astea si in alta parte? Ei bine, crede-ma, aici pe site in toate comentariile cititorilor eu le-am auzit de o mie si inca o mie de ori – diverse variatii pe aceasta tema.

Ei bine, haideti sa facem un exercitiu de gandire – sa nu mai fim romani pentru un moment! Sa ne prefacem ca suntem in oricare alta tara de oameni normali la cap si sa invatam sa apreciem lucrurile bune pe care artistii nostri le fac!. Nu stii cum? Please, citeste in continuare;)

1. Munca este singura cheie catre succes

Care e problema fratilor ca cineva devine vedeta peste noapte si mai ales munceste pentru asta? E greu sa ne dam seama ca MUNCA adevarata este singura cheie sigura catre succes? Este greu sa ne dam seama ca nu suntem capabili sa muncim si noi la fel de mult?

Pentru ca da, in caz ca nu v-ati dat seama, Inna munceste la imaginea sa. Si pentru asta jos palaria!

a) isi updateaza aproape zilnic situl cu noutati profesionale – cati artisti din ro fac asta?
b) lucreaza la show-ul sau – coregrafii noi, costume, dansatori profesionisti
c) lucreaza la vocea sa

Si-acum, mai pe larg ca sunt convinsa ca n-ati priceput o iota! Fata munceste! Si munceste pe bune, din greu – da, poate ca inca nu e madonna, britney sau gaga dar sa ne gandim un pic ca si sprijinul financiar este diferit!

Cati dintre artistii romani dau atat de multa atentie sitului lor, stau de vorba online cu fanii, posteaza poze de peste tot din concerte, fac karaoke doar ca lumea sa vada ca nu sunt afoni, si toate astea printre cele 3-4 concerte pe saptamana in diferite tari europene si nu numai, zboruri de cate 10 ore cu avionu si mancat pe unde apucam? cati?

Nu-mi place in mod special muzica Innei. Nu merg cu piesele ei pe strada sau in masina very often dar apreciez enorm faptul ca un artist, un om, munceste sa se ridice deasupra conditiei sale, sa fie mai bun, sa vrea mai mult de la viata, de la cariera.

Una din cele mai importante lectii probabil pe care Inna reuseste sa ni le ofere este faptul ca doar muncind si muncind din nou vei putea ajunge acolo unde iti doresti.

2. Dincolo de romanisme

Da, stiu, cu totii v-ati atacat cand au aparut acele comunicate de presa ca Inna le-a depasit pe Lady Gaga si nu mai stiu cine in topul Billboard. Nu trebuia! Si stiti de ce? Pentru ca e doar o miscare (proasta, fie vorba intre noi) de pr. Nu, nu al ei.

Da, Inna a ajuns in topul Billboard – nu ala mare, unul dintre cele 100-si-nush-cat de topuri! Si ce s-a intamplat apoi? Romanasii nostri au sarit care mai neinformat ca altu (ca deh, avem o ura in noi de nu se poate) sa strige in gura mare ca e minciuna, ca femeia e o curva proasta (nu are nici o legatura si logica asta cu billboard, da asa ne batem noi joc de orice) si ca aiiiii, Inna minte =)) Tin si-acum minte cativa useri “infocati” de net care au pretentii de mari burici ai pamantului si se dau “profi” dar care nu sunt in stare sa verifice o simpla informatie si sa isi dea semama ce e pr si ce nu.

Oare cati dintre voi daca ati fi ajuns cu piesa in Billboard (da, chiar si acel top Dance Airplay Chart) ati fi avut taria de caracter sa stati in banca voastra cand o tara intreaga de dezinformati invidiosi si incapabili de un simplu search pe Google v-ar fi acuzat ca mintiti? Cati?

Oare nu-ti vine sa plangi cand stii ca ai reusit o performanta ca asta si restul te vad doar ca pe o mare mincinoasa si asta din vina prostiei lor?

Atitudinea romanilor ca si public este una deplorabila, infecta. Atitudinea voastra dragi cititori ca si public este una deplorabila. Ati uitati sa apeciati artistul chiar daca muzica nu va place, comentati mai rau ca niste cate tate la orice clip, piesa, sedinta foto, costumatie. Totul e copiat de nush unde – sincer, dupa ce timp de 100 de ani milioane de artisti au tot creat si au creat, cati oare mai pot fi originali chiar si sa vrea?

Dear, fa tu un videoclip acum si hai sa-l urcam pe site sa vezi cum ti-l desfiinteaza iubitii in 5minute ca ai copiat de la Gaga cu siguranta, de la Beyonce sau Leona pun pariu ca ai luat ceva si tot asa. My point: renuntati sa vedeti numai copii peste tot, apreciati produsul ca pe un tot.
Citeam ziele trecute ca nush ce scena dintr-un clip seama cu cutare artist pt ca dansul e nush cum. Sau ca tipa aia a copiat de la Gaga si Beyonce ca poarta body-uri. Sincer? Pe bune, voi va auziti?

Va imaginati oare daca Lady Gaga ar fi fost romanca ce s-ar fi spus despre ea? Ca o copiaza pe Christina ca are parul blond, ca o copiaza pe Britney cu perucile, ca o copiaza pe Pink ca e rebela, ca Paparazzi e prea lung, ce plm, ce e asta, clip? Ca io nu inteleg nimic din el, ca e nebuna, e schitofrenica, ca n-are voce, nu poate sa cante, e pitipoanca, e curva, e proasta si toooot asa.

Poate una din cele mai greu de vazut si aplicat lectii pe care ni le ofera Inna este ca trebuie sa invatam sa ne comportam altfel, sa gandim altfel, sa apreciem ceea ce este bun in loc sa criticam cu atata ura. Pentru ca daca ni s-ar fi intamplat pe pielea noastra cu siguranta am fi invatat mai repede…

3. Sinceritate VS Falsitate

Ieri am fost la lansarea Musicnonstop.ro iar primul mini recital unplugged a fost al Innei. Pe langa faptul ca s-a pregatit cu 4 piese pe care sa le cante live cu band si au sunat wow, demonstrand astfel munca depusa pentru a-si imbunatati vocea si dorinta de a creste profesional prin faptul ca a decis sa colaboreze cu band, Inna mi-a facut o impresie buna din alt motiv!

Faptul ca stie sa ia toate criticile pozitive si negative si restul de 99% de replici de rah*t exact asa cum TREBUIE: ca un impuls. Si ca stie sa faca misto atat de ea poate cat si de intepaturile de albuna ale altora afirmand cu o sinceritate total debordanta ca ea “nu stie sa vorbeasca, stie sa cante” asa ca prefera sa lase cuvintele de prisos de-oparte si sa de-a drumul la muzica.

Sincer? Imi place sinceritatea fetei! A recunoscut deja intr-un interviu ca ea nu prea le avea cu scoala si ca ceea ce ii place este muzica. Foarte onest si pe fata si nu cred ca multi ar fi declarat chestia asta. Asa ca da, lasand  la oparte munca si vocea si piesele si hiturile si echipa si number one-urile, pe mine Inna m-a cucerit cu sinceritatea.

Pentru ca sunt de parere ca desi in multe interviuri pare ca nu isi arata adevarata personalitate si fel  de a fi riscand sa para falsa asta se datoreaza atat emotiilor cat si presiunii de a nu face/spune altceva care sa va dea voua de carcotit din nou. Asa ca, incheiand cu un indemn, intotdeauna ceilalti – fie ca sunt fanii tai fie ca sunt prietenii tai sau colegii tai prefera sinceritatea personalitatii tale cu bune si rele decat o masca de portelan ce nu exprima nimic. Si desi poate nu ma credeti, 90% din artistii pe care ii iubiti si credeti ca ii cunoasteti afiseaza o masca frumos pictata.

4. Atentia pentru detalii = o noua treapta

Stiti vorba aia romaneasca parca: “las’ ca merge si-asa”? Poate una din cele mai degradante expresii din punctul meu de vedere pentru ca te impiedica sa faci o treaba profesionala pana la capat… Ei bine, respect atentia echipei Innei oferita micilor detalii din cariera unui artist. Cum ar fi copertile ei si materialele promo. De la logo, fonturi, stil si pana la imaginile profesionale folosite. Cum ar fi atentia oferita updatarii sitului cu poze din concerte. Sau cu poze de prin diversele orase pe care le viziteaza. Cum ar fi atentia oferita costumatiilor – realizate de o stilista sau diversele coregrafii exersate. Cum ar fi micile schimbari in aspectul Alexandrei si corectarea diverselor defecte. Pentru Inna se pare ca nu merge “si-asa” iar lectia aceasta cred ca este una din cele mai de baza invataminte pe care ar trebui sa ni le insusim pentru a fi buni in ceea ce facem.

In concluzie…

Cu siguranta mai sunt multe alte aspecte de dezbatut insa ma opresc la trei dintre cele mai importante din punctul meu de vedere. Cu siguranta mai avem multe de invatat de la Inna si nu doar de la ea, de la orice alta persoana pe care acum o percem doar prin prisma negativismului. Sper ca pe langa comentariile cu acid sau cu “da eu nu fac/zic/cred…” sa si reflectati un pic la faptul ca e atat de usor sa critici munca unui om insa este enorm de greu sa faceti ceea ce a facut el – infiferent cat de bun/prost/cu greseli este rodul muncii lui.

Fiecare are partile sale proaste insa ma intreb sincer… unde ajungem daca alegem sa le vedem si sa le scoatem in evidenta doar pe acestea?

Si ca sa inchei intr-o nota optimista, aveti liber la rosii:))

Articole similare

[Photo Update] Inna – Sun Is Up (New Artwork + On Set)
Apar foarte multe ştiri cu privire la Inna în ultima vreme, însă “există şi o [...]
Pictorial: Inna @ Tabu
Binecunoscuta cântăreaţă Inna a pozat pentru coperta revistei Tabu (ediţia lunii septembrie) şi a făcut [...]
Live: Inna @ NRJ Radio
Sâmbătă Inna a fost invitata de onoare a celui mai cunoscut post radio de muzică din [...]

trimite unui prieten

Completeaza adresa de email:

Acest articol are 95 comentarii

  • 1. Luc  //  24 Feb 2010 03:14 pm
  • 2. arich  //  24 Feb 2010 03:15 pm

    Foarte bun articolul! Bravo!

  • 3. Andreea  //  24 Feb 2010 03:22 pm

    ai si tu dreptate :D
    putem sa invatam de la inna, ca indiferent de critici trebuie sa fii increzator in propriile puteri si succesul vine. discutii vor exista mereu.

    • 4. Mihai  //  24 Feb 2010 03:27 pm

      Fac si eu ca Florin…Tu esti Andreea? Joke:P Sper sa nu te superi:)
      Asta am incercat si eu sa spun prin articole insa nimeni nu m-a inteles, asa ca GJ Delia:P

      • 5. florin  //  24 Feb 2010 06:54 pm

        mihai,ma copiezi?GLUMESC!!!:-)

  • 6. Luc  //  24 Feb 2010 03:23 pm

    Btw, scriam zilele trecute ca artisti din alte tari ( deci artisti, care pot aprecia from inside ) remarcasera pe Inna ( si nu doar pe ea). Noi stim sa folosim doar noroiul.
    atat.

  • 7. Ada  //  24 Feb 2010 03:25 pm

    =D> Asta spun si eu de multa vreme!

  • 8. David  //  24 Feb 2010 03:52 pm

    da a reusit multe :P
    dar stiu eu un artist care isi updateaza zilnic blogul cu poze si filmulete si din concerte si care are grija la multe detalii: Sylvia.. :-?? Inna nu e singura care face asta pe blog :P
    si Sylvia publica ea cu manutza ei tot :D

    • 9. Delia  //  24 Feb 2010 04:02 pm

      o sa vina si vremea cand voi scrie si de sylvia ;)

    • 10. Stefan  //  24 Feb 2010 04:14 pm

      Sylvia o face de o luna de zile , INNA de mai bine de un an . Este bine totusi ca ceilalti artisti din Romania invata de la INNA . :)

      • 11. David  //  24 Feb 2010 04:34 pm

        lool deci sylvia acum o luna si-a refacut designul blogului, nu l-a lansat acum :|
        Sylvia are blog de vreo 2 ani… intra pe http://blue-sylvia.blogspot.com/ … spre deosebire de multi altii sylvia a fost printre primii artisti cu blog acum 2 ani.. acum o luna doar l-a relansat.. duh!

    • 12. xaηax  //  24 Feb 2010 09:10 pm

      Nu te supara,dar pe mine,sincer,nu ma intereseaza sa vad o mie de poze cu ea…uite,eu nu am auzit-o niciodata,la nicio emisiune,cantand(si cand zic “cantand”,automat ma refer la o prestatie LIVE).
      De ce nu are de gand,mai bine,decat sa posteze sute de poze retusate in photoshop (si nu numai),sa uploadeze pe youtube clipuri cu ea CANTAND?! Coveruri,piese proprii…orice(de preferat,totusi,coveruri),dar sa imi demonstreze si mie ca stie sa cante,ca are voce.
      PS: recunosc,insa,ca nici nu am fost interesata sa caut pe net sa vad daca exista vreun filmulet cu ea cantand.:P

      • 13. Rimel  //  24 Feb 2010 10:21 pm

        Că pune zilnic poze blog nu-i sporeşte talentul! Că postează clipuri în care ne arată că ştie cânta mi se pare penibil!

        De ce trebuie o artistă să demonstreze că ştie cânta altfel decât prin muzica pe care o face sau prin concertele pe care le susţine? Ori e privighetoare, ori ba şi PA!

        Asta despre talentul ei. Cât despre produsul Inna, acolo are toată stima şi respectul meu, pentru că a ştiut să-şi împacheteze frumos produsul, pentru că pr-ul ei este turat mereu la maxim, lucru care o menţine în atenţia lumii dar mai ales pentru că nu renunţă! Da, să continui să mergi înainte este o calitate!!!

        Inna trebuie pus în context. Iar contextul este că Inna este un produs de club şi nu unul care să umple stadioane. Aşadar în acest context, ea este FOARTE BUNĂ în ceea ce face. Punct.

        Dar

  • 14. sabyx  //  24 Feb 2010 04:44 pm

    mi-e tot aiurea mi se pare inna, e o piti care si-a dat cu putin machiaj si o ajuta “echipa” ei sa ajunga in top. deci pun pariu ca articolul asta a fost platit, ca deh, asa crek are de gand “domnisoara” sa procedeze. dar da delia, foooarte ingenios articol. eu nu prea ma las pacalita asa usor =)) hai sa nu parem ce nu suntem, ea tot de la “sho, sho, hai mangalia mea” este indiferent ce face
    shi daca ma gandesc, toooata “echipa” ei face treaba, cineva ii pune pe site, cineva e manager, cineva e sponsor :)) are coregraf parca care o invata cum sa se miste, ea ce face? nimic =))

    • 15. Andreea  //  24 Feb 2010 04:53 pm

      bai pana la urma asta e. sunt foarte multi artisti care se bazeaza pe o echipa. poate uneori echipa are tot meritul pt realizarile unui artist, dar despre asta e vorba in industrie. :)

    • 16. Cristi  //  24 Feb 2010 05:11 pm

      Ma tem ca instictul tau te-a dus usor spre paranoia daca iti inchipui ca avem pe site articole platite pentru a lauda artisti. Acest articol reprezinta o parere bine argumentata a Deliei conform careia Inna ar merita apreciata. Daca ai intra frecvent pe blog si nu pentru a-ti mai varsa nervii pe Inna, poate ti-ai da seama ca nu ne ocupam cu laude sponsorizate si poate ti-ai da seama ca nu toata lumea vede lucrurile ca tine. Nu-ti place Inna, problema ta, dar pana la a ajunge sa o critici, cred ca mai ai mult de facut pentru a-ti castiga dreptul. Ia-ti si tu echipa, ia-ti coregraf si fa si tu ce face ea. Cand vei reusi, vei avea parte de tot respectul meu.

  • 17. obosila  //  24 Feb 2010 04:47 pm

    Mwahahahaa vreau sa vad sangeeee ^^

  • 19. Stefan  //  24 Feb 2010 04:52 pm

    David si ce avea pe blog ? Anunturi home & Deko ? Filmarii pe youtube / poze din fiecare concert are numai de o luna . Una este sa ai un blog pe care scrii o data la 2 saptamani si alta e sa ai un blog pe care il intretii zilnic , practic despre asta era vorba aici . Te pup :)

    • 20. Denis  //  24 Feb 2010 04:56 pm

      stefan, e greu sa iti explice lumea ceva….tu o tii pe a ta… daca avea anunturi home & deko ce daca? , e un blog personal in care scrii tot ce vrei….

      ps: pariez pe cat vreti ca inna nu scrie tot timpul pe blogul ei :),mai are si altcineva parola :P

      • 21. Stefan  //  24 Feb 2010 04:58 pm

        David a spus: dar stiu eu un artist care isi updateaza zilnic blogul cu poze si filmulete si din concerte si care are grija la multe detalii: Sylvia.. . Ma refeream strict la modul de administrare al blogului .

  • 22. Denis  //  24 Feb 2010 04:52 pm

    Articolul e foarte bun,si sincer a-ti ales bine prima vedeta :)…Mie imi place muzica innei,dar nu imi place inna.Inna are o foarte mare echipa in spate care o ajuta,si de aceea are atata succes.
    Mie nu imi place inna pur si simplu din cauza faptului ca a uitat de unde a plecat,e fitoasa,si e foarte,foarte falsa…Oricum toti romanii o sa ii multumeasca de fiecare data cand reuseste sa duca muzica romaneasca peste hotare,mai ales cand intra si in topurile straine :)

    ps: Sylvia scrie pe blog,facebook,twitter , si pe mai toate conturile singura…ea isi promoveaza muzica de mai bine de 2 ani … cred ca e singura din tara care sta aproape zilnic de vorba cu fanii,cu toate ca are o gramada de concerte :),si foarte putin timp … Dj Rynno si Sylvia au introdus in Romania muzica de club , cu piesa feel ;),cred ca v-o aminititi cu totii ….

  • 23. Denis  //  24 Feb 2010 05:00 pm

    @ stefan atunci uitate mai atent pe celalalt blog ;)

  • 24. Luc  //  24 Feb 2010 05:26 pm

    Pfoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, trebuie chemata o baba sa va toarne cositor fierbinte si sa va afume cu par de cal sa scoata demonii si dracii din noi.
    Nici nu stiu daca sa ma amuz sau sa plang.
    Mai saptamana trecut a unu’ ma ”fecunda” si imi baga si anume carne in congelator ( apropos am pus lanturi si+lacat )ca am spus ca Beyonce nu e cea mai mare voce a momentului din punctul meu de vedere.. acum s-a ajuns sa ne batem in al cui blog e mai veridic- nu vorbeam despre muzica? Eu stiu ca-s batran si prost si ca muzica nu mai inseamna ce insemna pe vremea mea, dar parca sa conteze mai mult daca e o echipa sau nu in spatele unui artist decat daca pe scena respectiva behaie sau chiar canta, e deja aiurea. Sylvia canta? Da sau nu? Inna canta? DA sau nu? Delia (mai) canta?Andra, Anda, Paula……. etc, sunt in stare sa cante sau e important cat de original e brandul pe care il propune?
    Sau asteptam sa se inventeze , din nou apa calda si coada la cireasa?
    Cat despre ” fuck the haters” – e bine sa te exprimi, dar parca tot timpul sa iti ”puta” orice si la orice ora?
    Am sa va rog sa iertati postul asta prea lung , dar imi e sila de cei care nu pot decat sa urasca? Voi stiti ce inseamna sa te bucuri ( ca despre iubit…)? Incep sa cred ca nu… iertare

  • 25. David  //  24 Feb 2010 05:33 pm

    @Stefan .. nu cred ca inna il intretine zilnic.. si daca sylvia scrie home&deko e problema ei :)) a reusit singura sa se promoveze ft ft bine, fara a avea o echipa care sa ii gandeasca tot.. asta e defapt treaba cu sylvia: ca decide singura ce vrea :D
    asa ca uita-te mai atent pe celalalt blog si ai sa vezi despre ce vorbesc :P.
    Si ca sa iti dau un singur exemplu prin care Sylvia a fost prima si dupa aceea a facut Inna este ca ea avea la videourile de pe youtube numele: Rynno TV. Dupa ceva timp, apare Inna TV.
    Nu spun ca a copiat inna (sau echipa innei) de la sylvia, insa vreau sa vezi ca exista si alti artisti in tara asta care se ocupa ZILNIC de blog.
    Sper ca ma intelegi :)) daca nu tine-o pe a ta :))

  • 26. andrei.b.  //  24 Feb 2010 05:36 pm

    bun articol….

  • 27. Smiley_tgv  //  24 Feb 2010 06:04 pm

    aleluia! cine care incearca sa le bea peste bot inna-haters-silor cu vorbe (cam multe pentru gustul lor), insa ei nu se lasa, stiu ei mai bine ca inna e piti si proasta, oricat le-ai explica asta!
    deci sincere felicitari @Delia, you’re so cute cum ai cenzurat tu rah*t si n-ai avut nici o grija cu plm :))
    I (heart) Delia……’s opinion!

  • 28. florin  //  24 Feb 2010 07:02 pm

    sunt multe cantarete in Romania care sunt acuzate ca nu au pic de voce si chiar au:Inna,Anamaria Ferentz,Andreea Banica,Anda Adam,Cream.Asta-i romanul!

    • 29. Luc  //  24 Feb 2010 07:43 pm
      • 30. Luc  //  24 Feb 2010 07:48 pm

        http://www.youtube.com/watch?v=DtskUoOkl8Y si spre comparatie o alta cantareata cu care am putea incerca comparatia, cantand un cantecel oarecum greut, zic

      • 31. florin  //  24 Feb 2010 11:04 pm

        eu le-am auzit si asta cred.am zis:cantaretele din romania&nu am zis ca ar fi una whitney houston(ma rog…fosta whitney houston)

      • 32. florin  //  24 Feb 2010 11:07 pm

        uitandu-ma la clipul de pe youtube…vrei sa zici ca inna nu are deloc voce?hai sa nu exageram… .are,are!

  • 33. Cristina  //  24 Feb 2010 09:16 pm

    Foarte bun articolul:) Chiar m-a impresionat si sincer m-a facut sa vad lucrurile in alt fel:)
    Felicitari!

  • 34. Denys  //  24 Feb 2010 09:32 pm

    Bravo Delia pentru articol=D>.Nu am criticat-o nici o data pe Inna si nici nu am laudat-o/:).Am respectat si apreciat ceea ce a realizat

  • 35. anonim  //  24 Feb 2010 10:32 pm

    nu stiu de ce o tot inna , inna si tot inna ,ce aveti frate cu ea?
    oricum eu cred k majoritatea fetelor sunt invidioase pe succesul ei …..asta e ea proasta fitzoasa …eu unul o respect pentru muzica pe care o canta ..si dak stam sa ne gandim bine de la ea cu aceea piesa “HOT”, a devenit acest gen house foarte popular in romania , a intrecut chiar si manelele :)) , oricum astept multe melodi frumoase in continuare asa cum au fost pana akum :>mult succesc inna

  • 36. Vreţi părerea Rimelului despre Inna? - Rimel.ro  //  24 Feb 2010 10:37 pm

    [...] de la DivercityCafe.ro au provocat lumea la o dezbatere privind fenomenul muzical numit Inna. Sub genericul “Ce avem [...]

  • 37. sylvia  //  24 Feb 2010 11:05 pm

    Nu inteleg cum am ajuns EU subiect de discutie in acest post !!!!! Ce legatura are blogul meu cu al Innei?
    Eu prin blog inteleg un fel de diary on line, o pagina pe care imi exprim ganduri,imi pun poze in pijama daca doresc ,scriu despre orice.Daca iti convine bine,daca nu nu! Eu scriu posturi ca “fitze de vedeta” , “ämantele triste” sau “salvati muzica de club” pentru care imi asum responsabilitatea, scriu cand plang sau cand mi se intampla ceva frumos.Astfel mi-am castigat un segment de cititori care imi sunt foarte apropiati.Imi scriu singura pe blog pentru ca imi place si ma reprezinta.Echipa mea este formata din oameni pe care eu personal ii coordonez iar atunci cand trebuie le cer sfatul.Nu am manager,nici impresar,ma ocup singura de bookingul trupei si avem concerte in fiecare saptamana.
    Denumirea Rynno tv o am de la Edward Maya (Maya tv) si nu cred k el o sa ma sune sa ma certe pt asta.
    Draga Xanax,nu te obliga nimeni sa vezi poze cu mine si nici sa cauti filmulete pe youtube,nu simt ca trebuie sa demonstrez nimenui nimic,decat oamenilor care vin la showurile noastre.
    Si sa ma scuze Inna care stiu ca are o voce foarte buna si de-a lungul timpului mi-a castigat respectul din multe puncte de vedere mi se pare putin penibil sa pun clipuri pe blog cantand nus ce piese numai ca sa demonstrez ca am eu voce.Ei au avut o tema de karaoke, scopul ideii nu ma priveste si nu stiu care este si nici nu ma pasioneaza.
    Concluzie: fara sa te superi Delia ,consider ca articolul este prost punctat .

    • 38. Delia  //  24 Feb 2010 11:18 pm

      @sylvia: nu ma super dar as vrea sa stiu si de ce spui asta :)) eu am argumentat fiecare din cele 4 lucruri pe care le-am zis in articol. si anume ce avem de invatat. ce am eu personal de invatat si as vrea sa invete si altii. am dat argumente pt asta. acum, daca e prost punctat (tot ce se poate), iti respect parerea dar astept si o argumentare pt asta:P

    • 39. florin  //  24 Feb 2010 11:23 pm

      sylvia,nu te supara!!!sunt doar…discutii!ai mare dreptate,dar sa stii ca multe fete care chiar pot canta(mai mult sau mai putin bine) sunt catalogate ca fiind zero!stii cum e romanul:bun la toate!romanul nu are restect pentru artisti!eu cinsider ca toti cei care ajung in top au ceva talent,daca nu foarte mult talent!din pacate ne-am obisnuit sa improscam cu noroi!nimeni nu-i perfect!andreea balan nu are o voce nemaipomenita,dar exceleaza la capitolul dans,andra are voce,dar nu e foarte frumusica si tot asa… .eu cred ca in Romania sunt artistii de succes,mai talentati decat madonna,britney(care chiar imi plac!!!),rihanna,jenifer lopez!stii care e diferenta?ca cei din afara sunt respectati!

      • 40. sylvia  //  24 Feb 2010 11:38 pm

        Crede-ma ca mi-e sila de “judecata”de apoi a publicului roman, criticile care de multe ori sunt niste frustrari personale, commenturi ipoctite de genul vaaaaaaaaiiii fusta prea scurta,vaaai iar gagici dezgracate in clip.Si daca mai arta si bine e si mai naspa!Moamaaaa ce nasolll! Toti sunt gica contra,nimic nu ii multumeste,toti vor live dar 3 sferturi habar n-au sa faca diferenta intre live si playback la un concert!Nici Rihanna nu are o super voce,si ea falseaza dar stiti ce?Eu o ador,asa cu fundul ei mare si cu celulita si asa prost cum canta.Si Lady Gaga care a pozat topless,si careia i-am vazut celulita intr-o poza si care e urata cu spume la fata,dar stiti ce ,femeia este trademark.Probabil ca de-aia se duce de rapa tara asta pentru ca suntem o tara de oamneni veeesssnic nemultumiti,ne bucuram de raul altuia,la asta suntem campioni.

    • 41. xaηax  //  24 Feb 2010 11:30 pm

      eu sunt de parere ca,atata timp cat o persoana se numeste “cantaret/cantareata”,trebuie sa demonstreze intotdeauna publicului,indiferent ca e acolo numai pt el/ea sau nu,ca are voce.altfel,consider ca este degeaba pe scena,sa mimez cu un microfon in mana stiu si eu! eu nu te atac pe tine personal,am spus doar ca nu te-am auzit niciodata cantand pe bune,nici macar in perioada Asia.nu cred ca am facut o crima,si chiar daca vorbele mele deranjeaza,nu am de gand sa le “cenzurez”.eu incerc sa optez intotdeauna pt calitate,in orice domeniu.muzica romaneasca a evoluat,insa nu o consider una de calitate.:)

      • 42. sylvia  //  24 Feb 2010 11:39 pm

        Xanax,nu am glumit,o sa-ti cant muzica populara :)

      • 43. xaηax  //  24 Feb 2010 11:45 pm

        nu trebuie sa-mi canti mie,ci tuturor :)
        sunt sigura ca nu sunt singura care nu te-a auzit cantand live :D

  • 44. sylvia  //  24 Feb 2010 11:10 pm

    Consider ca produsul Inna pentru ca aici vorbim de un produs are cel mai bun management iar oamenii care se ocupa de ea se pricep de minune la marketing si pentru asta ,jos palaria in fata lor!

  • 45. sylvia  //  24 Feb 2010 11:23 pm

    deci jur k o sa ma inregistrez cand cand muzica populara si pun filmarea aici!

  • 46. mari  //  24 Feb 2010 11:49 pm

    daca tot vb de sylvia/inna macar sylvia este una dintre putinele artiste originale…nu imita nici pe lady gaga nici pe madonna!!!si nu cred ca tb sa dovedeasca nimanui ce canta…sa nu uitam ca a fost si in asia…pe cand inna in inregistrarea de acu cativa ani falsa la greu…eu zic ca nu e bine sa compari artistii cel putin pe inna si sylvia nu vad cum le-am putea compara…

    • 47. Delia  //  25 Feb 2010 12:03 am

      @mari: nu le-am comparat eu si nimeni, doar s-a ajuns din vorba in vorba sa se ineleaga ca le comparam

    • 48. pampam  //  24 Apr 2010 10:32 pm

      deci scuza`ma…nu exista comparatie intre inna si sylvia.sa fim seriosi.unde e inna acum si unde e sylvia? ASIA? melodiile alea le poate canta oricine :)) ai auzit`o tu pe sylvia cantand live intr`o emisiune? acum o sa zici k nu sunt conditii la emisiuni….ei bine la marutza sunt, la razvan si dani sunt.tocmai am vazut clipul in care ea canta….parca era PUTIN PENIBIL sa pui clipuri pe site pentru a demosntra k ai voce…chiar daca e “la mishto” cum spune ea…desi in gluma spui adevaru :)))

  • 49. Dora  //  25 Feb 2010 12:19 am

    Super articol! Pacat insa ca multi nu au inteles nimic din el. Cit despre cearta cu Live-ul…Sincer cred ca a avea vocea e prea putin pentru a te numi artist. E nevoie de un pachet mult mai mare si multa munca desigur:)

    • 50. florin  //  25 Feb 2010 01:52 am

      SA VA ZIC EU CEVA:IN ROMANIA,CINE E PE 1 LA RADIO&TV,NU-I MAI IUBIT(NEAPARAT)DECAT CEL DE PE LOCUL 10!ASTA PT CA CEI DIN RADIO FAC,DE CELE MAI MULTE ORI,TOPURILE!TOTUSI…CINE AJUNGE IN TOP ARE CEVA TALENT!ASTA SIGUR!SI…DA…NU VOCEA CONTEAZA 100%!CONTEAZA TOTUL:VOCEA,DANSUL,ASPECTUL FIZIC,PIESA,CLIPUL!NU SUNTEM LA OPERA!

    • 51. Luc  //  25 Feb 2010 08:01 am

      asta cu ” a avea voce e prea putin pentru a te numi artist” e exact la fel cu sex is not enough – problema e ca fara voce nu ai cum sa fii cantaret – artist plastic, daca vrei e ok, dar atat timp cat vorbesti de: a cantare cantare, fara voce esti orice vrei numai nu cantaret

  • 52. Andre daBrassi  //  25 Feb 2010 01:16 am

    Am vazut ca aici sunt contraziceri intre parerile dintre Inna si Sylvia.
    Sa va spun cum sta treaba , unii poate o stiu altii poate nu .
    Sunt 10 motive:
    1.Inna are curaj ? Cat curaj are Inna sa isi dea numarul de telefon personal unui fan ? are ? va spun eu : 0% !
    Cat curaj are Inna sa se intalneasca cu un fan ? raspund tot eu 0% !
    Stiti si voi cum este treaba cu messengerul sau cu blogurile , sau cu site-urile gen hi5.
    Vorba lui Dragos :” toti pustanii iti rand in nas pe internet , dar pe strada’s mielusei care’asculta rapp”.
    V-ati intrebat vreodata cand vorbiti cu Inna pe messenger sau pe twiter sau pe Hi5 sau pe Facebook sau pe ce vreti voi daca intradevar chiar cu ea vorbiti ?
    Iarasi va raspund tot eu . Niciodata nu vorbiti cu ea ! Voi vorbiti de fapt Lucian Stefan (iubitul&managerul ei ).
    2.Cand a fost Inna nr.1 in topul Billboard, sau eventual locurile 2-3-4 ? Tot eu va raspund, NICIODATA .Ce ati auzit pe la TV sau ce ati citit in ziare este doar o miscare PR.
    3.Inna nu e pitzipoanca ? Ok va respect parerea,dar de ce la majoritatea evenimentelor unde este nevoita sa ramana peste noapte .cere anumita culoare a lenjeriei de pat ? sau anumite flori in vaza din camera ?
    De ce Inna spune in unul din interviuri ca este atrasa de barbatii care conduc masini luxuase ? Nu ii place intr-o masina modesta ?
    Pareri contra sylviei ? hahaaaa pai fiti atenti:
    4.Sylvia cu rynno , au adus pe piata muzicala muzica clubbing.
    Niciodata nu s-a scris in presa sau nu au fost difuzate la tv incidente cu ei. Niciodata nu au dat un telefon presei sa se scrie ceva pentru ei .
    Niciodata nu s-au laudat spunand : frate mi-am luat nu stiu ce , sau frate am facut nu stiu ce , sau frate m-am certat cu nu stiu cine .
    De ce ? Pentru ca sunt modesti si sunt niste oameni ok din punct de vedere al caracterului. De ce de fiecare data cand un fan vine si cere autograf Inna face nazuri iar Rynno&Sylvia le zambesc si le ofera tot ce vor ?
    Raspund tot eu ? Pentru ca nu sunt fitosi .
    5.De obicei cand scrii un articol se verifica unele lucruri inainte de a posta articolul.Inna are o mare echipa in spate ok ? OK. Inna este originala in ceea ce face! ok? OK.Toti ati aprobat :)
    Dar realitatea care este ? Nu stiu cati dintre voi se ocupa cu muzica si cati nu,dati drumu Dj-ii la playerul 1 la piesa “Amazing” a Innei iar la playerul 2 piesa “We gonna feel it” de la Deepdish.
    Unde este originalul ? Va spun tot eu : Nicaieri :) , poate in partea digitala a piesei :) Partea armoniei cu chitarile este pur si simplu copie fidela a “We gonna feel it “.
    6.Inna are super voce.ok ? OK. Pe la mine prin fata blocului , am cateva pitipoance de mall care au vocea pitigaiata , si pot canta poate chiar mai bine decat Inna.Sa va spun diferenta ?Nu sunt curve.(cuve nu ma refer la saracele traseiste, ma refer la caracter)
    Sa pupe in “dos” sa ajunga undeva.Atrase de baietii cu masini luxuase sunt , dar vedeti voi , trebuie sa ai si ceva in spate sa poti ajunge ca Inna.
    Cat despre baietii de la Play&Win , am aceeasi parere pe care o am si pentru “maestrul” Marius Morga (ironia este special facuta ) amandoi fac Copy+Paste.
    7.Dupa cum am vazut mai sus in unele commenturi , DA , cred ca o sa urmeze si varianta Inna TV.Dar v-ati pus si voi intrebarea intrebatoare: Ce target are Inna in muzica? Ce persoane vrea sa atraga ?
    Va raspund tot eu 80% din ascultatorii Innei sunt pitipoance si cocalari , majoritatea de 16-17 ani.
    8.Daca Inna este asa buna si la voce si la ce vreti voi , de ce nu a pus mana pe ea nici un impresar sau producator din America , Polonia ,Italia , si unde a mai fost ea cu spectacolele ei ?
    Va spun eu , pentru ca nu are viitor acolo .Tot in Romanica e mai bine , tot aici prostia este in top.
    9.Stiati ca Inna nici macar nu stie pe cati bani canta la un eveniment ?Pai va spun eu. Nu stiati.Va vine sa credeti ca in anumite evenimente impresarul ei plateste sa poata participa Inna ?
    Nu va vine sa credeti …. De ce ? pentru ca nu vreti ,nu ca nu puteti :) .
    10.Un artist care vrea sa faca ceva cu muzica pe care o canta , trebuie sa fie de la bun inceput sigur ca o poate face bine.Cand canti intr-un anumit stil trebuie sa il faci bine.
    Inna a ales sa cante in engleza.Este ok din partea mea, dar vedeti voi ca sa canti in engleza trebuie sa si cunosti limba.Inna o cunoaste ? haha Voi ziceti ca da.Ei bine si Basescu stie engleza ati vazut cu totii … :))
    Si cred ca ati vazut cu totii celebrul interviu cu Inna vorbind in engleza.a ? ce parere aveti de el ?
    Cand faci muzica trebuie sa si stii ceva de muzica nu ? Inna confunda genurile muzicale pe care le stie si nepotamiu care are 12 ani .tot pe link-ul de mai sus puteti vedea si asta.
    In final,cate stiti despre artistul preferat? De ce criticati alti artisti inainte sa va cunoasteti artistul preferat ?
    Inna este doar un produs de studio.ATAT. astept reply-uri pro si contra.Think twice. Multumesc

    • 53. Delia  //  25 Feb 2010 02:20 am

      @Andre daBrassi: iti apreciez toate parerile si nici nu te contrazic nici nu te aprob, insa aici nu e o discutie pro sau contra sylviei, ea nu are nici o treaba cu acest articol asa ca hai sa nu mai fim offtopic ;) nu e nici macar o discutie pro sau contra innei:P articolul este despre un alt mod de a privi lucrurile. articolul este despre inna si despre ceea ce cred eu ca avem de invatat de ea. nu contest ca are si parti negative dar articolul meu tocmai asta incearca sa faca: sa scoata in evidenta partile pozitive si mai ales CE PUTEM INVATA de la cineva care aparent nu ne invata nimic. get it?

      Acum am citit si restul comentariului tau ca intrase in moderare. Stii “detectivii” de care vorbeam mai sus? ei bine, iata-te!
      1. si eu am reticente sa-mi dau numaru. n-am chef sa ma sune toti necunoscutii la miez de noapte fara bun simt. si totusi ma suna, sa imi spuna ei ce parteneriate misto am putea sa facem duminica la pranz sau noapte pe la 10-11. ai sa zici ca sunt o fitoasa? nu nene, eu am timp liber si tin sa-l respect iar cei care nu o fac sunt nesimtiti. cat despre numaru innei, nene – numarul de telefon e privat si daca cineva vrea sa-l dea bine, daca nu, nu. learn that. plus ca sincer, dupa ce te-ar suna si pe tipa o mie de fani pe saptamana te-ai cam satura sa iti tot dai numaru, sa te intrebe ce faci, daca nu poti sa-i ajuti si pe ei, daca ai concert in satu lor si tot asa. are you for serious?:))
      2. ai tu acces la contul pe billboard al casei de discuri? sincer, din celelalte tampenii pe care le-ai spus aproape ca te credeam dar baiete, asta deja e confirmata, pana si radio21 a sunat in america si a verificat, se stie, nu ne mai aburi cu faze proaste aici
      3. esti tare obsedat de fetita asta daca stii si ce culoare de lenjerie si ce flori cere =)) daca as fi vedeta si eu as cere frate. problema nu e ca ceri, am mai spus-o de o suta de ori, eu pot sa cer si luna de pe cer, daca mi se aduce, bravo mie
      4.irelevant si offtopic
      5. articolul asta este o parere personala, deci CE PANA MEA VREI SA VERIFIC ca deja m-am enervat? ce sa verific, ce informatie? ai citit titlul macar? introducerea? articolul? ce zice in el? ca ce avem de invatat de inna? unde am zis eu ceva de muzica ei? ce legatura asta cu ce ziceam in articol? stii ce inseamna plagiat? 7 note muzicale consecutive identice. gasestele, demonstreaza-ne si da-i in judecata. daca nu treci la loc si taci.
      6. ai vazut filmuletu? are voce? are! atunci treci la loc si taci, again!
      7. ce treaba are punctul tau 7 cu ANYTHING? esti mai pe langa subiect decat comentariile din spam ca macar alea sunt targetate pe cuvinte :))
      8. e doar de un an in showbiz, ce vroiai sa faca, sa sparga itunes? uitete si tu lipsa de logica=)) de ce n-a pus mana pe un impresar din america? pt ca NENE, cand ai un impresar aka lucian ca vad ca-l stii cand baga bani in tine si te ajuta sa cresti, sa become a star, CUM PLM crezi ca o sa te lase sa te duci la altu? ce e prost? creste si el odata cu tine! aici mi-ai demonstrat lipsa de logica din judecata ta.
      9. irelevant si offtopic
      10. nimeni n-a zis ca inna e perfecta. ce apreciem noi este ca incearca sa se imbunatateasca

      si FIX ASTA n-ai inteles tu! tu care ai un blog special ca sa postezi tampenii anti inna =)) e un blog de hater. tocmai asta n-ai inteles tu. articolul asta era menit sa le arate celor ca tine ca desi inna are defecte (in viziuna unora mai multe in viziunea altora mai putine) avem ce invata de la ea si exista motive s-o apreciem. de ce o apreciez eu? pentru ca desi se loveste la tot pasul de cei ca tine, care nu au nimic mai bun decat sa faca investigatii si supozitii si sa emita “judecati de valoare”, ea se “imbunataseste pe zi ce trece”. bineinteles ca nu poti sa le faci pe toate de azi pe maine. ziceai de dinte, nu? uite ca si l-a reparat! ziceai de haine, nu? uite ca si-a luat o stilista! ziceai de voce, nu? uite ca a lucrat la ea si canta ca in filmuletul de mai sus, are un band live. ASTA merita apreciat, ca incearca sa corecteze greselile si lucrurile negative si in acelasi timp sa mearga si in concerte si sa si ajunga in top!

      asta incercam sa transmit in articolul de mai sus iar tu, aparent, n-ai inteles nimic. pacat :( nota 2, stai jos!

  • 54. ionut  //  25 Feb 2010 01:23 am

    Delia..in aritcoul asta….tin sa te laud in primul rand pe tine..nu ma asteptam..la asta din partea ta..esti prima care a avut tupeu sa scrie din inima..si nu ca toti jurnalistii de c…t…care si-au facut tot felul de blog-uri unde critica pe toata lumea.
    Mai unii chiar nu-si dau seama..k ei sunt doar niste frustrati ratati..care stau si dau comentarii aiurea..dp 1000 de conturi chiar( dak se poat ) in timp ce artistul pe care il comenteaza ( inna,andreea b, etc ) are spectacole ..se aude la radio…face ceea ce ii place si ia si bani pe deasupra.
    cati dintre voi….sunteti remunerati pentru ca faceti ceea ce va place cel mai mult?
    eu sincer le respect si pe prostituatele care…fac bani…cu gura..pentru ca asta le place lor.
    PUR si simplu suntem diferiti..fiecare are conceptia lui..fiacare face ce vrea…fiecare e cum vrea!
    si ca sa nu ma abat de la subiect,Delia sunt ffffffff multi oameni in RO care o plac pe Inna…si nu ma refer..la cei..100 de comentatori de aici..sau de pe Rimel..
    ci oameni simplii …de pe strada..peste tot auzi..Edward Maya,Inna,Neylini…pentru ca fratilor..asta e TRENDUL !!!
    Daca iti place muzica rock veche..stai si ascult-o la tine acasa..nu cere asta la radio..sau la tv…e ca si cum..ai vrea sa porti o haina veche…acum…si tendintele actuale..sunt altele…Trebuie sa ne adaptam !!!
    Iar legat de fizicul Innei…nu e vina ei fratilor k are 1,60…nu e vina ei..ca avea dintii nu stiu cum…e de apreciat k si-a remediat defectele….!!!!
    Delia..ei chiar crezi ca ii pasa…de rautaciosi? NU ….pentru ca si rautaciosii ii asculta muzica..si asta o intereseaza pe ea!!! si pe deasupra sunt multi….carora pur si simplu nu le place moaca ei..si comenteaza aiurea..asta patim si pe strada in fiecare zi..cand te trezesti cu cate un prost care comenteaza….aiurea..fara sa ii faci nimic!
    si DA,un artist chiar munceste….chiar da niste bani..pentru piesele lui..chiar se chinuie sa faca niste poze..si chiar are o ambitie de fier….Asta nu e valabil la cei care apar azi si dispar maine…ca si-au gasit perechea..etc.

  • 55. Luca  //  25 Feb 2010 03:40 am

    “Oare nu-ti vine sa plangi cand stii ca ai reusit o performanta ca asta si restul te vad doar ca pe o mare mincinoasa si asta din vina prostiei lor?”
    … paragraful de mai sus mi-a atras in mod special atentia – mai ales finalul. De ce ? Fiindca totul se intampla din cauza PROSTIEI ! Daca n-ar exista prostia, n-ar mai exista nici invidia, frustrarea si rautatea – si astfel artistii n-ar mai fi jigniti doar pt. simplul fapt ca nu sunt placuti de catre anumite persoane.
    INNA a fost in nenumarate randuri insultata in maniere care mai de care mai scabroase, si asta din cauza prostiei – fiindca daca persoanele “alea” ar fi avut macar un gram de inteligenta (din ANUMITE PUNCTE DE VEDERE, nu in general !) s-ar fi limitat doar la comenta muzica INNEI si calitatile sale vocale, nu pe ea ca si OM (este irelevant ce fel de om este INNA si CUM a juns unde a ajuns atat timp cat ea reprezinta un “produs” pt. publicul larg; si oricum, nu cred ca publicul o cunoaste PERSONAL pe INNA incat sa o poata “judeca” obiectiv si corect !).
    Nu sunt un fan al INNEI si nici nu ii ascult muzica – asta findca nu e genul meu si findca nu ma impresioneaza in niciun fel vocea ei, dar nu inseamna ca ii neg existenta unui posibil talent muzical si asa mai departe. Incercand sa fiu obiectiv, o admir totusi pt. faptul ca fata isi traieste VISUL cum stie ea mai bine – cinste ei !
    Am mai putea “invata” de la INNA, de asemenea, ca poate exista notorietate si succes si fara scandaluri “intime”, sau de alt gen, prin diverse tabloide si emisiuni TV – INNA isi vede STRICT DE TREABA EI, ceea ce se intampla cam rar in Romania in randul cantaretelor.
    Felicitari pt. initiativa si pt. articol in sine, Delia ! :)
    PEACE ! :)

  • 56. DeToatePentruToti.INFO » Blog Archive » Vre?i p?rerea Rimelului despre Inna?  //  25 Feb 2010 06:05 am

    [...] de la DivercityCafe.ro au provocat lumea la o dezbatere privind fenomenul muzical numit Inna. Sub genericul “Ce avem [...]

  • 57. Andrei  //  25 Feb 2010 08:03 am

    prea agresiv articolul. parca tu ne-ai da cu ceva in cap pt ca unii n-o placem.

    • 58. Delia  //  25 Feb 2010 12:22 pm

      @Andrei: nu pt ca nu-ti place. pt ca crtici fara sa stii. adica nu pt ca nu-ti place muzica ei, pt ca crezi niste lucruri fara sa le aflii exact. si nu tu un mod special, ce in general

      PS: trebuia sa fiu agresiva. altfel nu intelegea nimeni nimic. plus ca e aici am vb de partile bune. le-am scos in evidenta pe alea, si doar pe alea

  • 59. Luc  //  25 Feb 2010 10:10 am

    Ma gandesc ca daca am ajunge sa intelegem cu totii la fel muzica sau arta in general ar fi quite boring, insa nici sa amestecam lucrurile nu e in regula.
    Ce inseamna sa fii cantaret? Ai nevoie de voce ca sa canti?
    Ce inseamna sa fii artist? Art vs. commercial..
    Ce inseamna valoare? Trebuie raportata la ceva sau exista pur si simplu prin ceea ce exprima?
    Ce apreciem la un artist? Brandul hainelor, masina de fite, aspectul fizic, marimea diverselor parti ale corpului…
    Putem compara rezultatul muncii a doi artisti ca si cum am pune pe talerele unui cantar?……. samd

    • 60. Delia  //  25 Feb 2010 12:23 pm

      @Luc: foarte interesant commentul tau;) m-a facut si pe mine sa gandesc:P chiar mi-ai dat o idee de articol :P

  • 61. Andrei  //  25 Feb 2010 10:28 am

    O singura intrebare. Ce inseamna “schitofrenica”?. Nu ma mir de ce o susti pe Inna cu atat ardoare chiar daca nu iti place muzica ei in mod special.

    • 62. Delia  //  25 Feb 2010 12:24 pm

      @Andrei: schitofrenia e o boala. un fel de nebunie dar mai naspa. de ce spui ca nu te miri?

      • 63. Mihdel  //  25 Feb 2010 03:26 pm

        Andrei era ironic, termenul corect e schizofrenica.. nu “schitofrenica”

  • 64. Andre daBrassi  //  25 Feb 2010 10:44 am

    @Delia. Imi pare bine ca ai scris un articol cu ” Ce avem de invatat de la… Inna?” Tiam inteles articolul perfect.Insa tu nu ai inteles comentariul lasat de mine. In caz ca nu ai vazut nu am pus nici un”@”.Deci comentariul pe care l-am scris, este pentru motivele pentru care noi putem invata ceva de la Inna.Totul se leaga de articolul tau.Draga Delia , revenind la numarul de telefon personal , iti vine sau nu sa crezi , unii artisti isi da numarul de telefon , nu tuturor fanilor,doar celor cu care s-au imprietenit.Inna nu are asa ceva.Tot ce tiam scris in comentariul pe care l-am postat , insa tu vad ca il ironizezi si imi aduci numai contraziceri , sunt verificate perfect.Cat despre billboard, lucrez tot in domeniul muzical ,si credema chiar am acces .Obsedat de ea nu sunt sa ma intereseze ce flori cere si restul,doar s-a intamplat sa fiu acolo in timp ce se discutau lucrurile astea.La nr.4 unde miai spus ca este offtopic.Sunt lucruri pe care trebuie sa invatam sa nu le facem ,face parte tot in ” ce putem invata de la vedete”.dar… daca spui tu …. asa o fi…. Corect, articolul tau este o parere personala , tocmai tiam aratat ca ai gresit in unele parti ale articolului:) dar ti-am spuso cu frumosu’ .Nu am dat in cap la nimeni .Inna are voce,de acord cu tine,dar tiam adus ca exemplu pitzipoance de mall care au aceeasi voce :) poate chiar mai buna,aici tiam punctat faptul ca fara relatii nu ajungi nicaieri .Iarasi iti spun asta lucrand in domeniu.Hai sa-ti spun ceva.Am un prieten in America ,s-a mutat cand era mai mic.Inainte sa se mute juca basket.Ajuns in America s-a luat de muzica.In 5 saptamani , deja fusese contactat de un impresar,destul de cunoscut acolo .Inna este de 1 an :) gandestete logic draga Delia, care baga mai multi bani in curu unei vedete? un impresar roman gen lucian ? sau un impresar american sau oricare alta natie ? la nr.9 miai spus ca este irelevant :) asta ar trebui sa invatam de la Inna :) sa nu stim cati bani luam pe evenimente :) ? sa fii pe langa total ?:) blogul nu este in blog hater . Blogul este format de mine si de alti artisti ai top-ului billboard romanesc :) .In el sunt prezentate realitatea vedetelor :) . Doamne fereste sa nu credeti ca am ceva cu Inna.Ar fi culmea… dar pur si simplu v-am aratat si cealalta parte a ei .Delia nu iti spun nimic cu rautate ,doar incerc sa te fac sa intelegi ca nu am nimic cu nimeni.Am scris Am vazut ca aici sunt contraziceri intre parerile dintre Inna si Sylvia citesteti commenturile la articol,eu nu stiu cum ati reusit voi de la ditamai articolul sa ajungeti sa vorbiti de sylvia…. eu doar v-am raspuns voua la commenturi .Nimic mai mult.Asa ca delia , sunt curios ce o sa mai ironizezi la mine.Bafta in continuare ,cat mai multe articole. Multumesc

  • 65. Kata  //  25 Feb 2010 11:42 am

    bv inna… bv times.ro vorba lu chirila…americani’s de vina…

    daca noi suntem o natie de tampiti si cretini…macar valorile sa ni le aprecieze altii…

  • 67. diana  //  25 Feb 2010 12:18 pm

    mie nu imi place inna orice ar face si nu vad ce as putea invata de la ‘vedeta’ asta

    • 68. Delia  //  25 Feb 2010 12:20 pm

      @diana: cum nu vezi? ti-am scris in articol exact ce si de ce :))

      • 69. diana  //  26 Feb 2010 10:30 am

        am vazut dar eu consider ca nu am ce invata de la ea

  • 70. Vali.  //  25 Feb 2010 02:01 pm

    Nu imi place Inna si gata.Nu inteleg ideea acestui articol si zecile de posturi(wow 74 intr-o zi) “ca trebuie sa imi placa Inna si de ce trebuie sa imi placa Inna”.Are Inna voce sau nu,nu ma interteseaza ca oricum tot NU IMI PLACE INNA(pe degeaba mi se face teoria pixelului albastru ca nu ma intereseaza).La fel cum mie imi place(este putin spus) Madonna se vor gasi o gramada care sa arunce cu pietre si imi vor da zeci de argumente de ce sa nu imi placa Madonna.Stiti ce se spune depre gustul omului.

    • 71. Delia  //  25 Feb 2010 03:40 pm

      @Vali.: ideea nu e ca trebuie sa iti placa. ci pur si simplu ziceam ce poti invata de la ea, ce are bun, nu ca tre sa-ti placa

      • 72. Vali.  //  25 Feb 2010 04:29 pm

        @Delia:ca sa vad ce pot sa invat de la un anumit “artist/a” trebuie sa imi placa,sau cel putin sa imi pese de anumitul artist…

  • 73. eliza  //  25 Feb 2010 02:04 pm

    ca sa te poti promova cum o face inna, tb sa ai oameni buni, si ca sa ai lg. tine acesti oameni, tb sa ai baniii. si ea are bani ( probabil nu ea personal), arata oarecum bine… si stie sa investeasca ( nu neaparat ea, ci cel ce o sponsorizeaza), sunt multe mai bune decat inna, dar nu au avut norocul de SPONSOR.. nu va ridicati in capul meu.. Dar fara baniii… nu poti sa ajungi departe. talentul nu e suficient. Da are voce INNA, si asta se vede ca poate vorbi:))))..( ce rea sunt:), da recunosc are voce sa cante:P

  • 74. Denis  //  25 Feb 2010 03:15 pm

    sylvia si dj rynno sunt cei care au introdus in tara muzica de clubbing,iar mai apoi au aparut o gramada de artisti care canta genul acesta de muzica … :) Inna,Play & Win, Crazy Win,mai nou anda adam… Pe un blog personal poti sa scrii si cand te speli pe dinti,si cand faci baie,si cand mananci,poti sa scrii orice…

    ps:sper ca acesta sa fie ultimul comment in care este scris numele sylviei!!!

  • 76. Lexa  //  26 Feb 2010 01:26 am

    Ca are sau n-are voce nu prea conteaza (Madonna canta groaznic live). Pe mine ma zgarie pe creier puternic engleza ei din melodia din articolul asta. Ar putea sa se incerce sa pronunte cum trebuie cuvintele pentru ca deranjeaza.

  • 77. anna  //  26 Feb 2010 07:53 pm

    ce inseamna sa nu ai alta treaba decat sa scri romane despre INNA :))))))) nu stiu cum,dar persoanele inteligente isi gasesc mereu alte ocupatii mai interesante ..

    • 78. Bubble  //  26 Feb 2010 11:37 pm

      eu cred ca are dreptate. niciodata nu am urat’o pe Inna dar nici n’am simpatizat’o extrem de mult. acum insa, am ajuns sa ii vizitez zilnic site’ul. la RMA am spus ca nu stie sa cante live. acum, spun ca stie. de ce? pentru ca a muncit mult sa stie, sa poata. Inna merita tot respectul romanilor, nu neaparat iubirea, dar e singurul artist roman care a ajuns atat de sus si acum daca intrebi un strain ce stie despre romania sunt sigura ca o sa iti zica si Inna! felicitari ei. nu conteaza cum a ajuns sus. important e ca se mentine si e in mare parte meritul ei.

    • 79. Delia  //  27 Feb 2010 01:42 am

      @anna: zau? i-auzi… ce inseamna sa n-ai alta treaba decat sa citesti “romane” despre inna si sa mai lasi si comentarii ca altii n-au ce face :)) tu de ce nu-ti gasesti alta ocupatie, pt ca din cate stiu jobul mea este sa scriu pe blogul asta, editoriale sau… “romane”

      • 80. anna  //  02 Mar 2010 01:36 am

        eram sigura ca o sa primesc vreun reply :))) Nu am citit decat primul comentariu,cand am observat ce urmeaza mi am dat seama ca nu prea ar avea rost.Cred ca e evident ca nu ma refeream la autorul postului , e normal ca e de datoria ta sa scri pe acest site articole cat de luungi vrei tu sa fie.Desi e o diferenta intre a ti face treaba strict si a comenta atat pe tema INNA . in fine :))) concluzia este ca : eu poate scriu comentarii kilometrice,dar le scriu ca cineva ma ataca direct,nu prin intermediul unor personaje care chiar nu mi spun nimic.succes si nu te mai ataca atat..viata e scurta! :))

  • 81. Raul19  //  28 Feb 2010 07:28 pm

    cat adevar in articol :)) BRAVO

  • 82. kmeleon  //  02 Mar 2010 01:32 pm

    mda. cat p’aci sa ratez bunatate de articol pentru ca nu mi-am citit readerul decat pe sarite.
    si dupa ce am citit cele 90 de comentarii, am realizat ca foarte multi au inteles fix un pix despre ce e vorba in text. LAME!

    bravo Delia si…le astept pe urmatoarele cu aceeasi tema ;)

  • 83. KRONIK  //  18 Mar 2010 06:26 pm

    AM CITIT UN ARTICOL CARE PRECIZA CA INNA A INVESTIT PESTE 50000 $ NUMAI IN POZELE EI.Asa ca fata stie sa isi promoveze imagine si chiar investeste ,nu se preteaza doar la interviuri si aparitii tv

  • 84. Dawa  //  11 May 2010 05:02 am

    Orice am avea de invatat de la ea (desi nu cred ca are ce sa ne invete ea) soto NU AVEM DE INVATAT LIMBA ENGLEZA. Poate are talent nu zic nu dar nu ar trebui sa cante in limbi necunoscute pentru ea. Sunt curios ce face cand o sa o intrebe un american de sanatate? Spune ca EA E BORING? Oricum respect pentru locul ocupat nu e usor sa te ridici asa masiv. Pace.

  • 85. ...  //  12 Aug 2010 10:39 pm

    si sa nu uitam k inna nu e o vedeta aparuta in showbiz k fiind iubita unui om influent sau prin vreun scandal… nu .. ea prin munca ei e unde e… nu o vedem zilnic prin presa d scandal .. se scrie d ea doar cand ma ia vreun premiu pe dincolo evident … unde este iubita:)

  • 86. Delia  //  24 Feb 2010 10:40 pm

    @Rimel: eu nu vorbeam de talent. tema articolului era ce avem de invatat de la inna. si faptul ca pune poze pe blog zilnic din concerte si ca face filmulete si mai stiu eu ce naiba face… inseamna munca. si asta avem de invatat de la ea. ca munca multa e cheia marilor succese

    de ce trebuie o artista sa demonstreze? :)) uite ai raspunsul chiar in comentariile lui xanax care vrea neaparat sa i se demonstreze dar nu cauta (no offence dear, singura ziceai asta, you get my point sper:P ) de-aia, pt ca suntem un popor de carcatasi si “detectivi”. sunt sigura ca stii genul detectivului care STIE el ca una e proasta, alta e fitoasa, alta are voce s-au n-are desi nu a cunoscut artista in viata lui :)) dar el stie. si care iti demonstreaza el mereu tie fara argumente reale ca te inseli

    Eu nu am vreut sa spun in acest articol decat ceea ce am spus. Si anume 4 lucruri pe care le avem de invatat de la Inna. Stai asa… vrei sa vezi ce ai de invatat de la Andreea Balan?:))

  • 87. florin  //  24 Feb 2010 11:14 pm

    mie-mi plac foarte putine nume din muzica romaneasca,dar trebuie sa recunosc:toti cei care ajung in top au ceva aparte!legat de andreea balan…poate mai tineti minte trupa andre.nu erau fetele cine stie ce talente,dar aveau un impact atat de mare la public…. .personal,inna mi se pare talentata si consider ca e cel mai mare “hit” din ultimii ani!

  • 88. xaηax  //  24 Feb 2010 11:16 pm

    pai da,am recunoscut ca nu am cautat clipuri cu ea cantand pe bune,pt ca nu ma atrage stilul pe care il abordeaza,insa,la toate emisiunile la care am vazut-o,nu a cantat niciodata live.
    nu trebuie s-o cunosc pe Silvia,persoana din spatele televizorului sau monitorului…nu ma intereseaza acest aspect,eu spun doar ca nu am auzit-o cantand niciodata,asadar,pana la proba contrarie,alta parere nu am cum sa imi formez.:)
    PS: daca vei scrie si despre ea,ar fi bine sa postezi si niste filmulete cu ea cantand.
    precizez: LIVE! :D

  • 89. Rimel  //  25 Feb 2010 12:35 am

    Delia, Am vorbit eu de talent :P pentru că de aici şi comentariile cu privire la Inna. În rest am punctat exact ceea ce cred eu.

    Cât despre ce avem de învăţat de la Andreea Bălan? Hmm… că ştie dansa? Stai să mă mai gândesc…

    …încă mă mai gândesc…

    …şi tot stau să mă gândesc…

    …hmm… m-ai prins la faza asta! Hahahaaa :D

    Aştept articolul!

  • 90. Delia  //  24 Feb 2010 11:26 pm

    @xaηax: da, pai si in articolul asta am pus filmulet cu inna cantand live la un eveniment la care am fost chiar ieri sper ca l-ai vazut, nu?:)) . si nu numai vocea era live ci si toate instrumentele si bandul. a fost un mini concert unplugged :P

  • 91. florin  //  24 Feb 2010 11:26 pm

    o sa zic iar de preferata mea,andreea banica:considerata o papusa frumoasa si atat,in 2002 a cantat cu directia 5 niste piese…superbe!!!!!!!!!!!!!si live,normal!si in zilele noastre multi sunt de parere ca e doar o c***!si sunt atatea inregistrari pe youtube,cu ea,cantand(live)!

  • 92. florin  //  24 Feb 2010 11:27 pm

    delia,hai ca are inna voce!!!dar…oare de ce ne e frica s-o spunem???eu nu inteleg!daca esti nr 1,trebuie neaparat sa fii varza?

  • 93. xaηax  //  24 Feb 2010 11:33 pm

    eu ma refeream la silvia.:D

  • 94. Delia  //  25 Feb 2010 01:38 am

    @Andre daBrassi: iti apreciez toate parerile si nici nu te contrazic nici nu te aprob, insa aici nu e o discutie pro sau contra sylviei, ea nu are nici o treaba cu acest articol asa ca hai sa nu mai fim offtopic ;) nu e nici macar o discutie pro sau contra innei:P articolul este despre un alt mod de a privi lucrurile. articolul este despre inna si despre ceea ce cred eu ca avem de invatat de ea. nu contest ca are si parti negative dar articolul meu tocmai asta incearca sa faca: sa scoata in evidenta partile pozitive si mai ales CE PUTEM INVATA de la cineva care aparent nu ne invata nimic. get it?:P

  • 95. Delia  //  25 Feb 2010 03:30 pm

    @Mihdel: a, stiu, cand am scris o spuneam cum o spunem “ei” :))

  • 96. Delia  //  25 Feb 2010 05:04 pm

    @Vali.: tocmai asta incercam sa demonstrez, ca nu e mereu asa

  • 97. Bogdan  //  26 Feb 2010 12:20 am

    Sunt multe lucruri de invatat si de la Andreea Balan. Chiar ar fi frumos un articol, Delia. ;))

Comenteaza

Prin postarea de comentarii esti de acord cu termenii si conditiile

CONCURSURI




*NOU cele mai noi articole